Драган Симовић: СВЕ СЕ ДЕШАВА ОВДЕ И САДА

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Вера мора да буде жива.

 

А биће жива само онда када происходи из Свести.

 

Зато што је Свест увек Садашњи Тренутак.

 

А Садашњи Тренутак јесте Вечно Сада.

 

Када говорим о својим Боговима и Прецима, ја их не видим у неком давно минулом времену, у некој Тајинственој Древности, већ их налазим Овде и Сада.

 

Ја сам са њима у Овом Тренутку. Ја сам у Једном Те Истом Присуству са Њима.

 

Овај Тренутак јесте веома битан.

 

Он је и Суштина и Кључ свега.

 

Сварог и Перун, Световид и Лада, Србона и Дика, Даждбог и Велес, Ор и Стрибор, Асколд и Мокош, Триглав и Свебох, као и сви ини Богови и Преци, у Овоме Часу, у Овоме Трену Вечности, обитавају и јесу, како у мени тако и у мојему окружењу.

 

Не занимају ме векови минули и будући, већ управо Овај Тренутак.

 

Заиста, седамдесет и седам или стотину и седамдесет и седам векова није ништа друго до ли Овај Тренутак, Ово Вечно Сада.

 

Наш Стваралачки Дух није заточен у повесничком илити историјском времену; наш Стваралачки Дух је слободан, изван свакога времена условљености и пролазности.

 

ВедСрби Стриборјани јесу наши савременици.

 

Наши су Богови такође наши савременици.

 

Када се усаобразимо са Језгром Садашњег Тренутка, и када се ужижимо на Садашњи Тренутак, ми више нисмо у Времену, него у Вечности.

 

Хајде тако да гледамо и да созерцавамо све суштаствене појаве и ствари, сва суштаствена збивања и дешавања.

 

Јер, ако ми наставимо и даље да причамо и приповедамо о Ведским Боговима и Белим Србима Стриборјанима из историјске перспективе линеарног времена, времена које у суштини и не постоји, онда ћемо се само изгубити у причама без Сврхе и Смисла.

 

Историјска перспектива, са становишта западног човека, јесте привид психолошког времена, где се разводњава и распршује свако Божанско Стваралачко Дејство.

 

ВедСрбин, Стриборјанин и Аријевац, увек живи Овај Тренутак.

 

То ћемо схватити оног часа када изиђемо из туђинских религија и традиција.

 

Туђинска је вера посве слудила ВедСрбе, тако да су са примањем туђинске вере престали да живе Вечно Сада.

 

Упали су у опсену линеарног времена, и постали су заточеницима психолошког времена.

 

За ВедСрбина и Прошлост и Будућност јесу Једно Велико Сада.

 

Све што се било када догодило, то се управо дешава Овде и Сада; све што ће се догодити у некој далекој и умишљеној Будућности, и то се већ догађа Овде и Сада.

 

Моја Вера, Вера мојих Предака, јесте Жива Вера.

 

А Жива Вера јесте Свест и Свесност, јесте СамоСвесност и Освешћеност.

 

Забуна је настала са примањем туђинских вера и туђинских учења.

 

Изиђите из туђинских вера и туђинских учења, и биће вам у трену све посве јасно.

 

Будуте у Језгру Свих Дешавања.

 

Првотни се Прасак није догодио негде и некад, Првотни се Прасак дешава управо Овде и Сада.

 

И ви у свему томе учествујете у Овоме Трену, заједно са Створитењем, са Богоима и Прецима, као и са Потомцима својим.

 

Е, видите, то, управо то, јесте Вера и Знање наших Предака.

 

Ја више не читам књиге од овога света; већ читам Књигу Живота из Акаше, из Поља Беле Сварге.

 

Ту је све записано ПраЗраком Беле Створитељеве Светлости.

 

Ту, и само ту, јесте Истина.

 

Постави коментар